maandag 13 maart 2017

Boem is hoooooo!

Vandaag een week geleden viel ik tijdens het paardrijden van het paard. Heel de les lekker gereden op de fries Fedske, maar aan het einde van de galop ging mis.

 
Bij de overgang van de galop naar de draf verloor ik mijn grip op de stijgbeugels. Ik was klaar met galopperen, maar Fedske dacht daar anders over. Je balans houden zonder stijgbeugels, een paard naast je in de gaten houden en ook nog proberen te remmen is een uitdaging. Helaas met een val als uitkomst.

Mijn hoofd had een tik gehad, maar het meeste last had ik van mijn voet. Het voelde dusdanig verkeerd dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan voor controle. Een paar onderzoeken en een foto later, bleek het gelukkig alleen maar om een kneuzing te gaan. Drie dagen met een elastische kous gelopen/gestrompeld. En nu weer bijna de oude.


Vanavond ga ik toch weer te paard. Hopelijk kan ik er dit keer wel op blijven zitten.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten